Ciobanita

"A rosti numele de Basarabia e una cu a protesta contra dominatiei rusesti" M. Eminescu

Basescu Presedinte!

Posted by Corina Ciobanu pe Decembrie 6, 2009

  S-a ispravit campania electorala. In ultima parte a acestei campanii, Traian Basescu s-a dovedit victorios, castigand net in batalia dusa impotriva puterilor reunite ale comunistilor vopsiti ai lui Ion Iliescu si mogulilor creati tot cu sprijinul lui.

 Parerea mea este ca Basescu a inversat procentele sondajului de la inceputul saptamanii, care il dadea pe Geoana castigator. Dupa confruntarea TV Basescu-Geoana, pentru toata lumea a devenit clar ca Geoana e un maimutoi intors cu cheia de la Moscova. Eu as paria ca Basescu va avea cel putin 3 procente peste Geoana. Aceasta deoarece romanii din partea aceasta de tara au creierul ars datorita expunerii prelungite la televiziunile controlate de trusturile subordonatilor lui Iliescu (Realitatea, Antena, TVR). La noi in Basarabia celula romaneasca s-a dovedit mult mai rezistenta, si, in pofida dominatiei ruso-comuniste, basarabenii au votat in proportie de peste 90 la suta cu Traian Basescu. Tot asa cum voi vota si eu maine, si toate prietenele mele.

 Am avut o mare bucurie astazi, am primit o minge de handball semnata personal de Traian Basescu, cu manuta lui. Probabil cineva a stiut ca nu-mi plac nici mingile de fotbal, nici fotbalistii, nici suporterii lor grobieni, mancatorii de seminte din tribunile votantilor lui Geoana (care se vede cu ochiul liber ca are minte cat un fotbalist).

 

10 Răspunsuri to “Basescu Presedinte!”

  1. Roman said

    Domnisoara,………., esti amuzanta, dar sfatul meu e sa iti faci un prieten….Te-as ruga sa te interesezi in privinta multor suporteri(huliganii, hua)………….

    O seara placuta! Sa stii ca blogul tau ma amuza (nu doar pe mine)…….

    • Corina Ciobanu said

      Baietii sunt niste labagii (cu foarte mici exceptii),in special cei care se excita in grup in tribune, belindu-se la o minge si la alti prosti care se invart in jurul ei. Gagicile sunt in schim mult mai misto, mult mai inteligente si mult mai dragute😉

  2. Roman said

    Ce-mi place cum te ataci, dar sa iti spun ceva: la hanbal, volei, tenis, etc. nu tot la o minge te balesti, indiferent de sex. Daca tie nu iti place un sport asta nu inseamna ca si ceilalti nu trebuie sa se uite. Apropo fotbalul, acei suporteri de care zici tu ca sunt labagii, au inceput campania Basarabia Pamant Romanesc, cu bune cu rele, tot ei au facut si alte lucruri de care tu nici nu ai auzit.
    Ce usor e sa vorbesti despre lucruri, de care ai auzit doar din presa, dar na asa e cu oamenii care au idei necunoscute.
    Si sa ilegeg ca iti plac „gagicile”, si nu baietii…..

  3. Corina Ciobanu said

    Mi-au dat lacrimile, asa barbat plin de putere si-a sacrificat ziua de nastere in deplasare.
    Vaaai, ce drama :((
    N-a primit tortulet de ziua lui, n-a suflat in lumanari, nu i-a cantat nimeni „La multi ani”?
    mi-au dat lacrimile de emotii, asa patriot mai rar, care sacrifica o zi pe an pentru a simti romaneste…

    • Roman said

      Ai tu, vai multumesc, nu vezi ca te umpii de penibil cu fiecare post care il lasi. Era un exemplu…….
      Apropo, faptele conteaza, nu vorbele, cum faci tu
      Sfatul meu e sa mai lasi frustrarile si sa ………:)

      • Corina Ciobanu said

        bine mai patriotule de ziua ta care esti, inteleg ca esti un suporter infocat al noilor kkti. poate din cauza asta nu apuci si tu sa-ti gasesti o prietena autentica, in loc de una virtuala (inteleg din postarile tale de pana acum ca o anume amicitie si dorinta de amuzament de indeamna sa-mi scrii, fapt pt care iti multumesc). mai mult faptul ca ai inceput sa ma sfatuiesti despre ale vietii arata ca interesul tau creste constant dar nu am priceput ce vor sa zica puncte punctele tale te suspensie. te referi cumva la … sau la …ori la…? poti sa o rogi pe prietena ta sa ne explice mai in amanunt cum o faci tu sa treaca de frustrari? undeva mai sus vad ca te referi la lins si „pupat”. asa procedeaza ea cu tine ca sa te detensioneze? sau o faci singur, pe tren, de ziua ta, cand esti insuflat de patriotism viril? sau o faceti impreuna, tu si cu prietenii tai fotbalisti care va tot „amuzati” intre voi pana va loveste epuizarea inteleftuala si va ustura palmele?

  4. Roman said

    Haaaaaaaa, ne-am inervat, nu ma indeamna nimeni sa scriu, am constiinta si personalitate proprie, nu sunt fanul nimanui. Dar chiar esti amuzanta, si mai ales cand iti versi frustrarile pe blog, e si mai interesant. Dar deja ti-am acordat mai multa atentie decat trebuie. Punctele de suspensie, hmmmmm, esti fata mare, intlegi tu.

Lasă un răspuns

 
