Ciobanita

"A rosti numele de Basarabia e una cu a protesta contra dominatiei rusesti" M. Eminescu

comentarii despre articolul meu..

Posted by Corina Ciobanu pe Octombrie 20, 2009

Obişnuiesc să păstrez, eventual şi să postez tot ce face referire la mine ori la activitatea mea, pentru că de multe ori, mai ales după ce dau un răpuns aceste comentarii încep să „dispară”. Am postat doar o parte, le am si pe cele de pe facebook dar le voi posta doar daca va fi nevoie. Acum nu e cazul.

Despre articolul Corinei Ciobanu.

Publicat de Dragoş Galbur on 19 octombrie 2009

Salut, mă numesc Dragoş Galbur şi sufăr de o maladie groaznică. M-am născut cu un defect oribil – nu am filtru între creier şi limbă, deci spun şi scriu tot ce gândesc sau ce-mi trece prin minte. Deci fraţilor, cum să tac atunci când îmi fierbe creierul din cauza suprasolicitării informaţionale. Articolul de mai jos, postat ieri de mine şi scris de Corina Ciobanu mi-a provocat un zâmbet ironic dar totodată şi o indignare cumplită. Domnişoara scrie cu un talent „magnific”, calcă şi denigrează pe toţi cei ce promovează adevăratele valori ale românismului. Fosta preşedintă OSB Bucureşti, domnişoara ne oferă nişte informaţii roşcovite şi nişte aberaţii politice de nemaivăzut, paralel făcându-i pe legionari şi golani de rahat. Tot nu înţeleg faza cu Tudor Cojocaru, băiatul care a rupt banerul de pe liceul Gh. Asachi, de unde atâta ură faţă de el?! Bag mîna în foc că dacă-i zice duduia oranj, ceea ce a scris pe blog, în faţă unui legionar, nu cred să mai posteze ceva pe blog vreodată. Corina, eşti o fată deşteaptă, inteligentă şi chiar frumoasă, însă amabilă, te rog din suflet nu mai posta mizerie propagandistă unde nimereşti, pentru că habar nu ai ce scrii. Ce fel de scrisori SIS? Ce fel de informaţii secrete, ce fel de SRI draga mea? De ce nu scrii despre amicii tăi Tomac, Mocanu, Răcilă, Durnea şi restul? Nu ai pur şi simplu dreptul ca româncă să-i ponegreşti pe legionari, pentru că toţi românii adevăraţi începând cu Zelea Codreanu şi terminând cu Gr.Vieru şi S. Laşcu toţi au fost şi sunt legionari. Personal, mereu am fost pentru unirea românilor de pretutindeni, dacă măcar nu prin teritorii atunci prin spirit şi frăţie. Însă nu am să tolerez pseudo-organizaţii genul OSB care încearcă să politizeze iar pe alocuri chiar să distrugă fenomenul de românism. De ce apar asemenea personaje care instigă şi incită spiritele? Ceea ce se petrece acum în Romania este la fel un atac politic al OSB-ului îndreptat împotriva Noilor Golani, aici nu iau partea nimănui, fiecare are dreptate în felul său. Măi, promovaţi-vă hărţile care vreţi, unde vreţi dar nu vă stropiţi cu mizerie unul pe celălalt. Nu e bine fraţilor ce se petrece, înainte de aprilie parcă ne unisem toţi împotriva inamicului comun – comuniştii. Acum însă din neavând ce face, ne mâncăm unul pe altul. Deja îmi dispare interesul faţă de tot ceea ce se petrece dincolo de Prut, e dezgustător, sunteţi penibili. Eu însă afirm acum cu glas tare, cine va încerca să distrugă mişcările sau forţele româneşti din Basarabia, îl voi distruge, îl calc şi-l spulber. Nu voi tolera în Basarabia nici-o mişcare naţionalistă politizată… Aici pun trei puncte pentru că sunt mult mai multe de spus. Pace tuturor şi Basarabia e pământ românesc !

13 comentarii:

Liviu spunea…

hehe, mega articolul ! mult adevar ! bravo D.

19 octombrie 2009 16:22

Dragoş Galbur spunea…

asta inca nu-i tot adevarul !

19 octombrie 2009 16:23

STASS spunea…

BRAVO,Dragoş,jos pălăria.Octombreii iştea ce încearcă să ne dezbine trebuie stîrpiţi

19 octombrie 2009 16:28

A!ex Postolache spunea…

In mare parte ai dreptate…. mai mult seamana a intriga intre organizatiile astea, decit adevar,……. chiar e prea „informata” fata

19 octombrie 2009 16:31

Andrei Cebotari spunea…

bv frate,ar trebui sa ghindim cu totii ca tine!!!!

P.S Asteptam comentariul lui Oleg si apoi a Corinei:D:D:D

19 octombrie 2009 16:32

Andrei spunea…

Bravo, frate jos pălăria…

19 octombrie 2009 16:44

Oxana Greadcenco spunea…

devine penibilă situaţia asta. eu în genere am renunţat să urmăresc toate aceste conflicte. de vreo săptămână cineva caută pe google „cum l-a bătut savciuc pe tudor cojocaru” şi ajung pe blogul meu :))

19 octombrie 2009 16:49

Ion Zestrea spunea…

sa stii ca mi-a placut ce scrii despre legionari.

19 octombrie 2009 16:49

Ady spunea…

Cu Legonarii inainte!!!

19 octombrie 2009 17:08

Alexandru Iachim spunea…

Heh… MI-NU-NAT! Numai ca vreau sa rectific… articolul despre care este vorba nu-i scris de Corina, dar de Racu…

19 octombrie 2009 17:32

Dragoş Galbur spunea…

hai toti pe facebook, incepe debate-ul acolo ))

19 octombrie 2009 17:37

Elena spunea…

Super tare articolul…exceptional…

19 octombrie 2009 17:41

Alex OF spunea…

bravo Dragos pentru ca spui lucrurilor pe nume…dar nu uita uniori adevaru raneste,doare…ar putea fi cam sintimentala domnisoara…ca si Rosca defapt. ;-))

19 octombrie 2009 18:34

foaaaaaarte interesant ! ))

18 octombrie 2009 22:53

Dragoş Galbur spunea…

d-aia si l-am pus😉

18 octombrie 2009 22:54

Alexandru Iachim spunea…

Ei… Foaie verde dupa parerea mea… aberatii tipic PPCD-iste… toti is rai, Rosca ii mujic…

18 octombrie 2009 23:10

Dragoş Galbur spunea…

exact ! la asta m-am gindit si eu, stie ea ce inseamna legionar adevarat?! nu prea cred… dar oricum e interesant articolul.

18 octombrie 2009 23:16

Alexandru Iachim spunea…

Se cunoaste stilul lui Racu in acest articol… apropo, Vlad Durnea, inca mai tii legatura cu vechii prieteni de la PPCD?

18 octombrie 2009 23:18

Anonim spunea…

Draga de Corina a uitat ca a fost sustinuta si ea intens de Noii Golani?

Daca Tudor a fost, si Corina a fost, prin silogism reise ca si ea e tot un fel de agent???

18 octombrie 2009 23:36

Andrei Cebotari spunea…

e interesant,dar prea tare pute a PPCD,prea magnific e scris:D

18 octombrie 2009 23:40

Oleg spunea…

şi doar Dragoş Galbue este unicul român adevărat :))

18 octombrie 2009 23:53

Alexandru Iachim spunea…

Oleg, articolul nu este scris de Dragos si nu reflecta neparat opinia lui asupra persoanelor enumerate mai sus…

Articolul este unul PPCD-ist, scris de slugoii lui Rosca!

19 octombrie 2009 00:00

Andrei Cebotari spunea…

Dragos Galbue-nustiu cine-i asta si nu-i roman adevarat precis!!!

19 octombrie 2009 00:22

Dragoş Galbur spunea…

bai Oleg ma iriti deja, nu-i prima data cind incurci itele, holbeaza bre ochii cine-s autorii articolelor !

19 octombrie 2009 07:18

Vlad Durnea spunea…

1. articolul este scris de Corina Ciobanu si nu de Racu. 2. eu promovez o hata a Romaniei Mari si nu una ciuntita. 3. nu am de ce sa vad lista, deoareceo cunosc

19 octombrie 2009 16:01

Radu Radut spunea…

Domnu Alex din cate remarc, esti iubitor de Romanie handicapata…nu prea vor stapanii tai sudul Basarabiei si nordul Bucovinei… Nu inteleg ce are PPCD cu cu discutia de aici, dar pricep ca tu esti genul de personaj care ai o singura placa, indiferent de subiect… Eu unul cand vad cata vanzoleala e in Basarabia aia si asa nenorocita si cand mai si gasesc unu ca tine, promotor de dorinte la stapani straini, imi vine nu stiu ce sa va fac… Ati umplut Romania cu harta ai fara sens…

19 octombrie 2009 16:26

Alex Iachim spunea…

Pai daca vezi ca e vanzoleala, pune mana si fa ceva, nu doar abera cu sens si fara fiind in totala necunostinta de cauza! Pe mine personal ma indiga specimene alde dvs care vad vanzoleala insa stau doar cu privirea asupra ei. Referitor la stapani… pai sa stii ca stapanii mei sunt doar gandurile si conceptiile mele. Si daca nu intelege ce are PPCD… (citeşte mai mult)-ul in toata treaba aceasta nu te expune pentru ca te umpli de penibil. Si inca ceva… daca harta e fara sens, de ce nu ai umplut tu Romania cu una cu sens??? Lipseste-ma te rog de comentarii aberante…

19 octombrie 2009 16:26

Oleg spunea…

Dragoş, am înţeles eu.
m-am exprimat greşit!

m-am mirat că domnişoara cu pricina i-a dres pe toţi cu ou şi oţet şi doar pe tine te-a lăsat.
Poate e îndrăgostită de tine!😀

19 octombrie 2009 16:42

Dragoş Galbur spunea…

nu accept asemenea dragoste…

Eu is pentru toti romanii, indiferent de regiune sau convingeri ! si d-aia nu agreez astfel de aberatii !

19 octombrie 2009 17:12

George Simion spunea…

Dragos, daca tu ai impresia ca Tudor va baga in seama prostiile scrise de Victor Roncea, cum le bagi tu, te inseli. Na, poate acum faci un apel de impacare: Roncea cu Tudor. Nu stiu daca il stii personal pe Tudor dar moraliceste cam depaseste anumite personae pe care le-ai vazut de ziua mea la Chisinau.

E o veche zicala, semeni vant culegi furtuna.

19 octombrie 2009 17:41

Constantin Ungureanu spunea…

Uite aici ii pe blogul lui Roncea http://jos-comunismul.blogspot.com/2009/08/aroganta-imposturii-si-noii-agenti-ai.html TOT II CLAR !!! Numai Roncea si PPCD in alianta cu COMUNISTII sunt patrioti Haaa haa ha (<>)

19 octombrie 2009 17:41

2 Răspunsuri to “comentarii despre articolul meu..”

  1. Ionut Moraru said

    In general toti papagalii astia gen Corina „Ciobanita” care au
    timp sa scrie articole kilometrice si sa faca nimic, fara sa te
    cunoasca sau sa manifeste intetia de a te cunoaste
    emit judecati de valoare cu un mare caracter general,
    plin ochi de stereotipuri si preconceptii date de „marea lor”
    activitate legionara. Unul dintre clasicele clisee ale acestor
    „intelectuali de dreapta” este ca legio-
    narii nu mai exista, ca au murit fiind batrani si vezi Doamne,
    datorita faptului ca nu au lasast urmasi, adica nu au facut pe
    nimeni legionari la randul lor, inseamna ca cei care poarta
    camasa verde cu diagonala si-au cumparat-o de la Romarta
    copiilor.Fiind satul de semidocti si retardati trebuie sa
    le transmit acestor putinti la minte care nu si-au facut temele
    cum trebuie, adica nu au invatat doctrina legionara nici cat negru
    sub unghie ca: ORICINE ESTE FACUT LEGIONAR DE CATRE UN VECHI
    COMANDANT LEGIONAR, COMANDANT AJUTOR, INSTRUCTOR LEGIONAR,
    INSTRUCTOR AJUTOR SAU SIMPLU LEGIONAR RAMANE LEGIONAR. Acesta
    la randul lui poate face alti legionari conform aceleiasi
    doctrine si respectand aceleasi principii (trei ani de stagiu
    in care sa dai dovada ca meriti sa porti camasa etc…. Mai ales
    daca aceste vechi grade erau din vremea Capitanului si nu
    gradati in exil. Asadar daca Nelu Rusu ultimul Instructor
    legionar din vremea Capitanului (Dumnezeu sa-l ierte!)ne-a dat
    girul mie si altor doi camarazi de a fi facuti legionari, fiind
    Seful Senatului Legionar infiintat de Ionel Zeana, la randul sau
    Comandantlegionar din vremea Capitanului, atunci rezulta ca noi
    suntem de facto legionari, atat prin respectarea integrala
    a doctrini, cat si prin trairile interioere, faptelor si
    modului de viata ales. Rezulta de asemenea ca noi putem face la
    randul nostru legionari (nu am facut-o pana acum)si tot de
    asemenea rezulta ca doamna Ciobanita ori nu cunoaste legile
    legionare ori scrie dupa ureche ca manelistii, ori e rau-
    voitoare, dar in orice caz mananca cacao atunci cand spune ca
    „legionarii nu mai exista”. Stereotipurile astea puerile si
    pline de chiloti tremurand le-am intalnit la toti agentii
    provocatori si la toti nemintosii. O sa observati ca ei
    niciodata nu o sa te intrebe:”dar tu cine esti si ce ai facut
    ptr Dumnezeu, Tara si Legiune?”. Ei doar stiu ca nu mai sunt
    leginari si ca in mod special TU nu esti legionar. Eticheta
    ti-e pusa pe frunte inainte de a te intreba cum te cheama.
    Cam atat, caci asa cum spunea o minte luminata:” cu prostia
    pana si zeii se lupta in zadar!”.
    P.S. Si oare cati legionari legitimi nu or mai fi in Romania
    asta mare!! Pe toti ii salut, cat si pe simpatizanti: Traiasca
    Legiunea si Capitanul!
    Ionut Moraru
    Presedintele Asociatiei „Fratia de Cruce”

Lasă un răspuns

 
